2006. augusztus 29., kedd

újabb hétvége

Hát mondom én anyának hogy kicsit le vagyunk maradva.

Szóval szombaton már készült valami mert anya már kora reggel főzött és nekem csak10 körül szóltak hogy nagy esemény lesz ám ma. Mogyorósra megyünk 11-re és bábszínházat nézünk. Tudjátok voltam már bábszínházban de ez most még jobb volt mint múltkor. Valahogy az 1 órás műsort úgy bírtam mint a fene csak apa haverja ne jött volna oda mert akkor nem tudtam figyelni a bábokra mert megint átmentem gombászba...
Szóval jó volt a műsor és utána még játszottam fa összerakós játékokkal és anya vett nekem egy natúr csigát amit be is festett este így most szép szines csiga-puzzlem van.

Valahogy a sok impulzus meghozta hogy nem nagyon tudtam elaludni és így 4-kor már keltettek mert megint mentünk valahova. Zsámbékra indultunk egy olyan helyre ahol eddig nem jártam. Rokonlátogatóban voltunk a Ferikéjéknél. Nagyon szuper a házuk és persze ott mint egy igazi jó gyerek viselkedtem. Volt finom torta is. A kisbaba aki miatt igazából mentünk nagyon édes volt . El is aludt anya kezében.Nagyon hasonlít a Bencére aki most 3,5 éves és akivel jó haverságba kerültünk. Játszhattam a szobájában a játékaival és közösen a Zófival lepkefogó elefántost. Szóval jó volt itt és lehet hogy anya máskor is elvisz a Bencéhez játszani.

Majd a Lilikéhez mentünk Tökre.lili kicsit fiatalabb mint én ha jól tudom 7 héttel. Nagyon jó volt itt is. Van egy szuper hinta-szarvasa. Hát én még ilyet nem láttam és nagyon tetszett hogy lehet szarvasolni azaz lovagolni rajta. Majd siettünk haza és már majd 9 lett így is mire hazaértünk.

Vasárnap szintén kicsit össze-vissza voltam. Voltunk délelőtt a Sikin és ebédre jöttünk haza. Közben Héregen néztem lovat, bárányt, pónit és bocit. Valahogy ma sem ment az alvás így 1/2 3-kor anyának már megesett rajtam a szíve és kivett az ágyamból és segítettem apának a kertben., majd 5-6 ig aludtam és akkor mentünk a mamáimhoz. Anya sütött sütit és vittem mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: