2006. augusztus 7., hétfő

Kezdődik a hét és megcsípett egy bogár...

Új hét hét új szokások /remélem/. Ma 1/2 9-kor keltem. Anya újjongott is mert így ő is sokáig alhatott. mostanában ugye 1/2 7-kor keltem és jó lenne ilyen sokat aludnom szerinte.

Amúgy ma az anyának el kellett mennie fogorvoshoz, de sajnos félős. Elment oda ahová járni szokott ,de ott nem volt rendelés és augusztus 23-ig nem is lesz. Szóval elment máshová ott elküldték a körzetébe, ott meg nem maradt mert azzal a dokival nincs kibékülve így kivár azt mondta. Én addig a mamimnál voltam. A papám elvitt bicizni, akivel mindig olyan jó a bringázás. És most sokat is mentünk, mert a papám polgárőr és elkísértük a postásokat.

Majd a mamimmal voltam és amikor megláttam az anyát elkezdtem kalimpálni és sírni. De nem az anya látványa volt a baj hanem egy csípés. megcsípett egy méh vagy darázs a lapockámon életemben először. Felszállt a pulcsim közé és megcsípett hát nagyon fájt. A doktornéni "kínzása" nem fáj ennyire, de aztán ott volt a mama egy munkatársa és hozott gyorsan irix gyógyszert és befújták és képzeljétek jobban lettem. Már nem sírtam és aztán hazajöttünk.

Itthon aludtam egy nagyot és minden bajom elszállt. Anya azért beszélt a doktornénivel és így egy kis calciumot kellett innom, meg fenistillel kellett kencéznem a hátam de már újra rosszcsont vagyok :-))

Nincsenek megjegyzések: