2006. augusztus 8., kedd

Álomszuszék

Ma is 1/2 9-kor keltem hurrá. Igazábol semm iizgis nem történt délelőtt .Csak a szokásos. Voltunk boltban és a dédinél az udvaron. Megint nagyon rodeózok a bicómmal így mivel már 2 hete hogy estem és felrepedt a szám és egy pici letört a fogamból már várható akövetkező baleset.
Sokat voltam kinn homokoztam és hintáztam és ha nem figyelek magamtól énekelem a hinta-palinta dallamát, szöveget nem mondok ám...Még mit nem hogy hallják a hangom?

Nem aludtam sokat délután, de apa korán jött és együtt ebédeltem vele felkelés után, jó volt mert elettem előle a sok répát.

Maj voltam a mamámmal egy kicsit amíg az anya a dédi elvitte Nyergesre.A Zsani is velük ment és hoztak nekem sok joghurtot és rizsit. ezért a Zsaninak adtam egy extra cuppanós puszit.Anya ment este tornázni így apával fürödtem, és ő öltöztetett de addigra megjött anya és segített. kaptam ficsi tejet is és így óriási alvásra készültem, de valami miatt nem tudtam elaludni. Így anya többször bejött és simizte a buksim ,ami nagyon jól esett.

Nincsenek megjegyzések: