2006. augusztus 1., kedd

I-ÁÁÁ

Hát újra itt vagyok. Mostanában nem tudok sokat aludni de az anya nem hiszi el hogy nem megy . Már 1/2 7-kor kukorékolok a kakasokkal.

Apa ma Pestre ment és sok helyre is így reggel telefonoztunk, amit nagyon szeretek. Anya kihangosít én nem persze nagy csöndben lapulok és mosolygok, hogy milyen jó ez majd amikor anya leteszi sikítok nagyokat. Apa ma is sok repcsit látott. nagyon jó repcsit nézni az égen, hiszen én rögtön meglátom hogy hol megy. Apa szerint a szemem élességét tőle örököltem.

Különben ez mai kép csak apa sosem állítja át a dátumot a gépen így össze-viszza vannak. Nagyon szeretem olvasni ezt a könyvet. Ez olyan állatos és nagyon tudom melyik hogy csinál, ill. hol lakik. A legjobba szamár hangja I-ÁÁÁÁ..- De gyakran direkt cifrázom is ÁÁÁ-I. Meg tudom a kutyust u-u.... Meg a kacsát-háp-háp. Néha a liba is sikerül gáá-gáá.....

Szóval most ezeket tanulom, de azért nehéz dolog megtanulni ennyi mindent így gyakran keverem is dolgokat.


Este anyaés apa elment a mamához a korházba, de engem nem vittek mert legutóbb amikor voltam, hát elég nagy ramazurit csaptam. De mit tehettem volna ha volt egy jópofa zöldség anya szerint valami pálma ami hívogatott hogy fogdossan meg? Na jó igaz azért nem kellett volna majdnem a földdel egyenlővé tenni, de hát ha hívott hogy játszunk? Amíg apáék Esztergomban voltak én a másik mamival és a dédivel voltam. Jó volt mert ott mindig lehet rosszalkodni, meg csokit enni meg mindenérdekeset csinálni az udvarban.

Nincsenek megjegyzések: