2006. július 31., hétfő

Nekem is van tekim

Mi is történt velem vasárnap? Ja persze apa megígérte hogy elvisz rallyra, de úgy gongolta korán kel és nem szól nekem, de én kicseleztem.... Képzeljétek ahogy felkelt már jeleztem hogy indulhatunk, persze miutn felöltöztünk, így anya egyedül maradt a vasárnapi ebéd megfőzésével.

Apa szerint jól bírtam amíg vele voltam, bár ez összesen 1 óra volt mert apa telefonozott anyának hogy S.O.S. mert nagyon eleven vagyok és jöjjön értem. Persze anya gyorsan jött is, és már kocsiztunk is haza. Majd vártuk aput hogy befusson. Majden mdél volt mire jött, de előtte kaptam egy kis meglepit.

A papám volt Tatabányán a Sikin és hozott nekem egy teknőst, hát megint félek tőle, de azért jó fej mert szalad előlem és a bot elől amivel próbálom egyengetni az útját.

Aztán még dél előtt az Elemér is befutott élménybeszámolni. Sokáig itt volt de valami miatt ebédelni nem akart, majd sietett a mamimhoz.

Délután apa megint elment persze most nélkülem mert én aludtam ő meg elsurrant, de mikor felkeltem anyával azért mi is néztük kocsikat a tévében . Jó persze nem rallyokat hanemm Forma-1-et de nagyon érdekesnek találtam.

Majd megjött apa és elindultunk családlátogatni először a füle papáékhoz és a mamámhoz aki beteg kicsit mert a kórházban van hétközben és csak így hétvégére jöhetett haza, majd a másik mamiékhoz és a dédihez. Ott volt a Köri is és jókat kuncogtunk.

Későn értem haza mert már csak fürcsi volt és alvás.

Nincsenek megjegyzések: