2006. augusztus 2., szerda

újra ithon a mamim

Hát ma nagy újság van a mamim hazajöhetett a kórházból. Anya ment érte 1 -re és én addig az apával voltam itthon. Mondjuk csak aludtunk közösen de azért jó volt. Jó persze kicsit füllentettem... Nem közösen aludtunk, mert én a szobámban az ágyamban és apa is az övében. Sajnos nem lehet velem még igazi ágyban aludmi mert azt mondják hogy akkor fel vagyok dobódva és azt hiszem játékidő van.

Jó jó néha tényleg szemtelenkedem ha aludni kellene de ez nem gyakori de a kelés az megmarad továbbra is korán..... Amúgy semmi érdekes nem volt ma,vagyis dehogynem mivel a mama megjött délután hívott hogy menjek át hozzá mert nem látott sokat ezalatt a 2 hét alatt. Én röpültem mert szeretek ott is lenni nagyon.Aztán este lett és jöttem haza.

Nincsenek megjegyzések: