2006. augusztus 6., vasárnap

hurrá vasárnap

Általában szeretem a vasárnapot, mert amíg anya főz én apával huncutkodom és nagy ebéd van sok finomsággal. Ám a mai vasárnap máshogy alakult. kicsit tovább is aludtam mint szoktam, de anya előző nap este és mondjuk éjjel majdnem mindent megfőzött mert apa nem volt itthon. Csak 1/210-kor ért ma haza és mi anyával már nagyon vártuk. Sajnos tekit nem hozott de nem haragszom érte. Sajnos az idő sem túl jó szakadt az eső délelőtt így a jennyvel sem lehettem kinn. Azért délelőtt átmentünk a mamiékhoz. De ott sem lehetett kimenni , mert a teraszon is nagyon csúszós esőben a kő.

Így ma benti elfoglaltság után kellett néznem. Így sokat rajzoltam és olvastam megint. És persze gyakoroltam az állatok hangjainak utánzását.

Délután mindig a mamákhoz megyünk vasárnapi látogatóba. Ez nagyon szupi. Ilyenkor ven süti is. Ma is ettem kókuszosat, pedig eddig azt nem szerettem.

Hirtelen ennyi mára

Nincsenek megjegyzések: