2006. augusztus 5., szombat

Álomszuszék már sosem leszek ...

Ma sem voltam valami jó. Persze ez az időnek is köszönhető, képzeljétek fel kell rendesen öltözni. Eddig csak kistrikó kellett most meg? hosszú naci és pukcsi. Ki érti ezt? Délelőtt nem volt itthon az apa és képzeljétek estére sem jött haza. Tataányán van a papával és megígérte hogy hoz megint egy tekit de most kisebbet. Ennek nagyon örülök mert a másik karmol és kicsit félek tőle, de alapjában véve nagyon aranyos a Teki1 /ennek nevezem/ , hiszen lesz Teki2 is / ha minden jól megy holnap.


képen a dátum megint rossz mert ez mai, de anya most javítota remélem nem felejti el máskor. ma sem aludtam sokat délután, de csodálkozni lehet ezen?Látjátok hogyan alussza el egy gyerek a nyakát? A nehéz süni az oka aki hogy hogy nem, a fejemen aludt.


Amúgy voltam a dédinél és a maminál. Jó volt sokat huncutkodtam és mindig ki akartam menni, de a mamám fázott /mert kicsit jeges szegény, mármint fázós/. Majd vártam a Körit mert az Ele látta jönni, de csak nem érkezett meg és hazajöttem az anyával.Majd fürcsi és pihi, de a normál adag tejem nem volt elég, így anyát kértem hozzon repetát, agy 3,5 dl- tej után szépen hurpasztok. Szép teljesítmény nem?

Nincsenek megjegyzések: