2006. augusztus 14., hétfő

hétvége

Hát itt a hét vége ami nagyon jó is lehetne de a meteorológusok mást igérte, és sajnos most be is jött. apa szombaton elvitt bicózni és focizni. nagyon jó volt a focipályán. Kergettem lepkét és gyíkot is kerestem, meg persze rúgtam a bőrt. Apa szerint nagy tehetség vagyok.
Majd hoztam apával vizet a forrásról és vettem lottót a Macskában ami szuper hely. Ha megyünk mindig kapok csokit és ihatok egy üdítőt. Szóval csak egy baj van ott hogy senkit nem ismerek és mindig gombakeresőt kell játszanom mert szégyenlős vagyok. Anya már tanakodott mitől veszthetném el a szégyenlősségemet de még nem jutott semmire. Úgy gondolja most kinövöm. majd hazajöttünk.

Anya finom ebéddel várt és még igazi szép terítés es szervírozás is volt ám. Majd mentem aludni, ez nem tetszett és felhangon a nemtetszésem ki is nyilvánítottam. majd persze alig aludtam és csengettek így nem alhattam tovább ismét bemutattam mit tud a torkom teli hangerőből. Apa már ekkor nem volt itthon és nem is jött haza csak késő este. Addig voltam a mamimnál és a papimnál. De hazajöttem mert jött a Tibor és a Linda és játszottunk egy nagyot. Majd megjött az apa. Kicsit huncutkodtunk megfürödtünk és alhattam.

A vasárnap jó nap lett volna ha nem esik az esső így apával elmentünk tatabányára. Én kis gumicsizmában így a Sikin kipróbáltam beázik e a csizma és nem... Szóval most még apa sem haragudott hogy vizes lett a cipőm vagyis a csizmám.

Elég későn értünk haza 3/4 1-kor és akkor ebédeltünk. Anya még sütit is sütött, fatörzsszerű pávaszem a neve és csuda szép és fincsi süti. majd Aludtam de ma kivételesen a jenny nem hagyott aludni csak 1,5 órát és így a délután gyorsan kezdődött.

meglátogattam a mamiaimat éscsak fürcsikor érkeztem haza.

Nincsenek megjegyzések: