2006. augusztus 21., hétfő

Névnap Szülinap Pest

Mi is történt velem? Hát olyan igazán érdekeset nem is tudok. Ma apával voltam Pesten. Ő gyakran jár a teherautóval ma engem is elvitt. Szuper volt főleg hogy nagyon közel láthattam repülőt. Szinte a fejem fölött szállt. Nagyon boldogan kurjongattam az úton, mert beszélni még mindig nem akarok.

Aztán még igazán jó volt az is hogy anya rakott szendvicset és azt egyedül túrhattam és úgy ehettem ahogy én szerettem volna. Volt benne paprika is amitől piros volt az ujjam. persze hogyha eszek szomjas is leszek és ha iszom akkor a hajamba kapaszkodom :-)) És a hajam olyan volt mint a kiskakas taraja piros a sok paprikától. Anya mndogatta is hogy : " Kukurikú kiskakas mért vagy olyan tarajas...". erre én meg nagyon kacagtam.

De 1-re haza is értünk így itthon kellett aludnom nem a kocsiban, de már Bajnától, nagyon álmos voltam és alig bírtam nyitva tartani a szemem, de anya csak beszélt és sikerült.

Szóval nagyon jó volt a délelőttöm és délután meg voltam a dédinél köszönteni mert ilona és a másiknál is voltam mert bár Ő is Ilona de neki már vittem virágot pénteken ma volt a szülinapja és vittem neki virágot amit én szedtem.

Nincsenek megjegyzések: