2006. augusztus 11., péntek

Kamion stoppolás és üvöltés

ma megjött a papim és mivel a házunk előtt ment a telephelyre felvett mert stoppoltam. nagyon szupi ezzel a kamionnal menni és főleg mert a papa mindent megengedett hogy nyomkodjak, Még cb-ztem is a Tiborral. nagyon jó volt.

De más is történt ma.Ide jutottunk. Anya már nem érti mi is van Velem. Ha valami nem tetszik , felébredtem, vagy csak egyedül vagyok és nem foglalkoznak velem a szó szoros értelmében ÜVÖLTÖK.

És ez mégnem elég már lefekvéskor is cirkuszolok és éjjel is többször eszembe jut hogy jó ez a csataüvöltősdi és rákezdek. Jó anya egy darabig megértő aztán nem tesz semmit. Persze jön a fogam erre fogják de anya szerint ez így nem lesz rendben és persze szerintem sem.

Különeben most ezt leszámítva semmi baj sincs velem.

Nincsenek megjegyzések: