2006. szeptember 4., hétfő

már szeptember van

A hétvége nagyon rövid ezt meg kell állapítanom.hétköznap mindig sietünk a hétvége meg nagyon siet és már nincs is.
Szomabton az apa nem volt délelőtt velem mert megint dolgozott a Sikin a papával, a Tiborral és a Miska bácsival. Mi anyával a mamánál voltunk délelőtt aztán anya elszaladt Nyergesre engem a mamimnál hagyott .Majd jött és mentünk főzni meg az udvaron szaladgáltünk sokat és már nagyon tudok egyedül csúszdázni is /persze anya azért ott van nehogy leessek mint egyszer/.
Majd mentem aludni. Elősör is nehezen tudtam elaludni majd nagyon gyorsan keltem csak 1-1,5 órát aludtam és már sírtam is az anyáért.
Apa ekkor már volt itthon csak mivel aludtam megint elment és mi is mentünk utána. Egy kicsit szereltem az Ivecot és persze vezettem is és dudáltam is mit mindig majd jöttünk haza.
Este apával rengeteget játszottam míg anya sütit sütött és rengeteget nyalakodtam is mert a játék közben mindig kiszaladtam hozzá.
vasárnap már korán keltem mintha éreztem volna hogy maizgalmaz nap elé nézünk. Hát igen megreggeliztünk pakolásztunk és jött a Tibor és mentünk a Sikire. A papámék ott lesznek 1 hétig és ma hivatalosak voltünk ebédre. nagyon finom csülök pörköltet csinált a papa de mivel én megláttam a savanyúságot csak azt ettem. Meg minden mást. majd kirándultunk egy nagyot és mentem aludni. mindenki aludt egy nagyot délután csak én nem. Anya egy idő után így elvitt sétálni egy nagy kutyát szerettem volna megsimizni, de ő is aludt így csak virágot szedtem. Majd kicsit dolgoztak a papáék és segítettem nekik. Meg persze segítettem teknőst hajtani és halat úszni tanítani. Ekkor jött a kutyus és jól megsimiztem ha már délután kimaradt.
Már 1/2 6 volt mikor haza indultunk.Az autó nem zöttyent 2-t és már aludtam is hazáig azaz a mamáékig ott felébresztettek. Ott volt az Ákos a Réka és amikor magamhoz tértem játszottunk, majd haza és alvás.

Nincsenek megjegyzések: