2006. szeptember 17., vasárnap

Szüreti felvonulás

Hát igen erre nem számítottam hogy itthon ekkora buli lesz. Nem is aludtam a Jenny miatt csak 1 órát mert ő már látta amit én még nem lovagoltak az utcán. Így anya felöltöztetett és mentünk a felvonulókat megnézni. Sajnos sokat kellett várni rájuk de megért. Nagy szép volt és az Ákos még verset is mondott. A kalapja nagyon tetszett jó lett volna ha odaadja de nem tette. Nem baj. A Tibor elvitt lovakat simizni. És kepzeljétek el nem féltem tőlük...

Nagyon jó nap volt volt csikó sokféle szép ló és sok kocsi és csacsi fogat is. Azok is nagyon tetszettek.

Anyáék este elmentek moziba így a mami rakott le aludni. Jó volt mindent kikészített anya és ha valami nem volt meg a mamimnak megmutattam hol van.

Vasárnap megint elvitt apa a focipályára mert már nem is olyan beteg.Fogtunk gykot és lepkét is kergettünk meg sétáltunk egy kicsit az erdő szélén addig anya főzött.

Délután meglátogattuk a mamikat és sok mogyorót és diót ettem és törtem.Sanos így rámszált egy méhecske és megcsípett de nem lett baj mama hozott rá hagymát csak kicsit megijedtem és sírtam.

Nincsenek megjegyzések: