2006. szeptember 24., vasárnap

ma van Bécs-Schönbrunn

Ma nem keltem nannyira korán . De anya már felkészített hogy nagy útra indulunk. Jól be is reggeliztem. Sok mindent hozott anya nekem sajtot, tojást, meg virslit is ettem. És persze kis gyümölcsöt.megkérdeztük hogy merre van a Schönbunni-kastély hát nem nagyon tudták elmondani így elindultunk.

Nagyon gyorsan Bécsbe értünk csak azzal nem számoltunk hogy vasárnap van és nem tudunk boltban venni semmi iszit és én már nagyon szomjas voltam. Találtunk egy benzinkutat ott feltankoltunk kérdezősködtünk merre induljunk és mentünk. vagy 10 embert is megkérdeztünk mert sem Zoo sem Tiergarten feliratot nem találtunk. De kb 1 óra kocsikázás után megláttuk a kastélyt. Nagyon szép volt és nagy. Ekkor a következő volt a baj mivel vasárnap volt és szinte aki élt és mozgott itt téblábolt nem tudtunk parkolni aztán lett hely a fizető parkolóba és indultunk kultúrálódni.

A kastély gyönyörő. A Grand Tour nevezetű programra mentünk ami kb. 1 órás. Nagyon jó volt hogy mindenki kapott egy telefonszerűsége és nagy csend volt csak én énekeltem hogy elfoglaljam magam.de senki nem szólt rám még anyáék sem mert ők is hallgatták azt az izét néha nekem is engedték.
Amikor végeztünk és a lehető legtöbb üveglapon otthagytam a kéznyomom sétáltunk egyet a csodaszép kertben.Jöttek lovaskocsisok is nagyon tetszett sőt ami engem a legjobban megfogott hogy folyamatosan jöttek-mentek a repülők a kastély felett , mindig nagyokat kiabáltam ha láttam egy gépet. Kb. 3 órát voltunk itt és elindultunk vissza Sopronba.

Délután egy nagyot pancsiztam a jakuzziban ami persze jó meleg volt, de csak akkor bontakoztam ki amikor csak mi voltunk benne, egyébként kategórikusan nem néztem idegenre. Pedig mindenkinek nagyon tetszettem.

Este vacsoránál kicsit nyügi voltam de a vacsora végére nagyon jó gyerek lettem és nagyon sok sütit kaptam.

Nincsenek megjegyzések: