2006. szeptember 23., szombat

Sopron-Bécs

megint itt a hétvége! nagyon jó mert már mondogatták hogy irányba vesszük a nyugati szélét az országnak. Anya reggel iszonyat gyorsan összeszedte a dolgokat ami kell nekünk 3 napra és 1/2 9-or indultunk is.

Először Tatabányára mentünk. Körbenéztük a faházat és ott rosszalkodtam egy kicsit . De csak persze akkor amikor az idegen bácsik nem néztek mert még mindig nagyon szégyenlős vagyok.
majd indultás kb 1/2 11-kor. Az út nagyon jó volt apa vezetett előbb majd anya én meg közben szundítottam egyet.

Pont jókor érkeztünk 1/4 3-kor így volt időnk még ebédelni is. Nagyon szuper etetőszékket hoztak nkem amiből sajnos nem tudtam kimászni. megnéztük a szobánkat felcuccoltunk és lementünk a játszóra. nagyon jó volt és jött egy kisfiú aki kisebb volt mint én de kiderült idősebb 2 hónappal.

Este még sétáltunk egy nagyot vacsora előtt aztán durmoltam egy nagyot.

Nincsenek megjegyzések: