2006. szeptember 6., szerda

Sikin

Ma a dédimmel elutaztunk a Sikire. nagyon szuper volt mert megálltunk Tarjánban és megláttunk egy bringát amit megvettünk nekem. ez már nem olyan nyuszi roli ám, hanem igazi bringa mert tekerni is lehet /meg jó nagyot esni vele/.A mamámék már nagyon vártak. kaptam gumicukrot és játszottam az új homokozóban amit a papám csinált nekem. Szóval jó volt ott ettem sok szőlőt is a lugasról ami jó móka ám. Ebéd után indultunk haza, és a dédim végig beszélt nekem hogy ne aludjak el mert akkor csak kicsit aludnék, így meg nagyot aludtam .

Délután és este nem történt semmi érdekes csak gazoltam és virágmagot szedtem anyával. Anya elmondta hogy hogyan csináljuk de az úgy nem volt érdekes hogy az elszáradt dolgokat szedjük, inkább a szép virágokat csípkedtem le.

Nincsenek megjegyzések: