2006. szeptember 25., hétfő

Irány haza

Sajnos ma reggeli után anya összeszedte a dolgaink és haza kellett indulnunk. Apának sok munkája van nem maradhatunk tovább. nagyon jól éreztem itt magam és nagyon sajnáltam hogy hazafelé kell indulnunk.

Anya azért egy kis meglepit tartogatott. Megálltunk Nagycenken és olyan csodaszép vonatokat láttunk. Sajnos nem lehetett velük menni de nem baj mert anya és apa mindegyikre feltett és egy kicsit szerelhettem. Nagyon jó volt de aztán menni kellett.


Hazafelé többször megálltunk de aztán csak nem haza jöttünk. Először elmentünk Tatabányára. A tescoban vagyis a DonPepében vettünk ebédet és a Sikin megebédeltünk. Nagyon fincsi husit és rizsit. majd apa locsolt egyet mert már nő a fű és hogy még jobban nújön és indultunk haza. 1/2 3-kor értünk haza.

Anya pakolászott én meg átmentem a papáékhoz. Bicóztam egy nagyot és így jöttem haza vacsorára. Nagy evés következett fürdés és alvás.

Nincsenek megjegyzések: