2006. szeptember 5., kedd

kedd

Szóval ma már rosszul kezdődött a nap. Anya ma fogorvoshoz ment korán én meg persze korán keltem, mert nem volt kedvem tovább aludni, majd sietni kellett az öltözéssel meg mindennel mert anya sietett a fogorvosnénihez. Nagyon sajnáltam miatta de tudom hogy csak jt akar neki az a néni. Szóval mentem a mamámhoz ahol a papa is otthon volt, meg beszéltem az Ákossal és egy kicsit össze is verekedtem vele de ő jó fiú volt és nem bántott. Kaptam egy jópofa sál összeállítást is a mamámtól. Majd a tiborral ettem ebédet 1/2 11-kor ami nagyon finom nokedli volt és indultunk haza.

A dédivel is játszottam egy kicsit és mentem lefeküdni, majd keltem gyorsan anya nagy bánatára. Apa telefonált amikor jött és persze hogy vezethettem az Ivecot és dudálni is engedett. majd beszéltem a papával és a mamával telefonon. Ők a Sikin nyaralnak hogy holnap meglátogatom őket. Ennek nagyon örültek. Este apával locsoltam és a medencéből elővettem a teknőst de nem sokáig lehetett a szabadlevegőn mert a Jenny mindig el akarta vinni így ment vissza a helyére.

Nincsenek megjegyzések: