2006. szeptember 7., csütörtök

boldog névnapot anya

Ma van az anyukám névnapja . Tegnap apával előkészítettük a terepet és ma amikor felkelt megtalálta a csodaszép virágot amit vettünk neki. Nagyon szereti az orhideát és azt vettünk neki szép lilásat és különlegeset, nem ám olyat mint volt neki. Így délelőtt játszottunk és vártuk a mamáékat mert hazajöttek. Anya a mamáéktól is orhideát kapott fehéret 2 ágast és nagyon szépet. Szóval nagyon jó nap volt ez az ünneplős nap és még nem volt vége.
Délután aludnom kellett megint, majd a papa a bicót megjavította így anyával újra száguldozhatunk. Délután sokat voltunk a papával és apával a homokozóban és jókat beszéltünk. Én elloptam a sörös dobozt és megmutattam hogy kell inni. Anyáéknak nagyon tetszett a produkció...
Majd este a Sundance-be mentünk vacsizni. Nagyon érdekes hely. Múlkor nem nagyon tetszett. Először nem akartam én senkivel beszélni és szégyenlős is voltam de belendültem. A Gerónál addig addig raktam a hűtőmágneseket hogy egyet el is törtem. Nagyon sajnáltam de nem kiabált azt mondta hogy majd megragasztja. Aztán ki kellett jönni a konyhából hogy a mi vacsink is készen legyen. Addig a zsanival ribillióztam. pakoltam ezt azt és még a Meiszi is vigyázott rám, de nem voltam komunikatív lény így visszakértem magam a teraszról anyához.Játszottam a csocsóval is nagyon jó játék így kicsin is.
majd a mamának is vittünk vacsit de persze ott is a tányér elé keveredtem és alig engedtem enni.Majd irány haza és az ágy . De ez negyon jó nap volt.

Nincsenek megjegyzések: