2008. február 1., péntek

Bálba kéne menni

Holnap ovis farsangi bál lesz. nagyon készül mindenki az oviban. Anya sütit süt ennek tiszteletére, és zsákbamacskát is vittünk. Én Zorró leszek mert ilyen kalapot vettünk.

Tegnap elaludtunk anyával. Hogy is történt ez? Nem tudom de az biztos hogy anya 3/4 7-kor kiugrott az ágyból és mint egy tornádó söpört végig a lakáson. Majd én is kipattantam öltözés és elindultunk. Anya megkérdezte hogy mi lenne ha ma nem oviba nemmék hanem a mamihoz mert otthon van és szívesen vigyáz rám. Hát én oda akartam menni
Jó fiú voltam egész nap. Vettek nekem zizit amivel le lehet kenyerezni és sokat játszottam a Zsanival, mamival és a dédivel is. Sokat ettem jót aludtam és már jött is értem apa és mentunk a Füle mamáékhoz.

Képzeljétek mit tanultam ma. Azt hogy a rokonaimanak családomnak mi a foglalkozása, hol dolgozik. Tudom hogy a Füle papa villanyszerelő, a Füle mama szakács a Régi mama a Viscosában /Zoltek/ dolgozik a Zsanival, a Tibi és a Régi papa kamion sofőr , az apa nagykocsit vezet és sódert visz, az anya Tatabányán dolgozik és irodista.

Anya munka után ment a Polgármesteri Hivatalba gyűlésre és csak későn ért haza és csinált fini vacsit és bohóckodtunk. Majd fürödtünk és ami egyátalána nem tetszett a szobámba kellett menni aludni. Anya velem aludt egy kicsit majd ment tv-t nézni amikor már elaludtam. Éjfélkor már jeleztem hogy ennyi magányos alvás elég volt szeretnék a nagyágyba benni és jött értem anya.

Nincsenek megjegyzések: