2008. február 11., hétfő

Dani megint beteg

Sajnos az én kicsi fiam vasárnap (02.10.) este megint belázasodott. Kicsit úgy éreztem de este még nem mértem lázat. Sajnos éjjel 1/2 1 kor meg kellett ejteni a lázmérést, és 38,6 levonva így biztos voltam a betegségben. Járt az agyam mi is legyen. Majd hétfőre vettem ki szabit és így egész nap együtt voltunk, majd keddtől Zsani és Füle mama lesz a felvigyázó.

Voltunk az Erika néninél. Aki megerősítette anya gondolatát hogy mandulagyulladás. Még kezdődő, így reméljük elkaptuk az elején. Már 1 hónapja is elmúlt hogy nem volt torokgyuszi, így örültünk és persze mentünk folyamatosan 2 hetet oviba is. Nem baj....... Kicsit szabizok. Sajnos gyógyszert is kell szednem amit nagyon nem szeretek.

A Füle mamáéknál van egy aranyos kicsi kutyus aminek nagyon örülök. Szeretem az állatokat, így szombaton el is vittünk sétálni a hegyre ami nagyon szinpatikus volt a kutyának is.

Nincsenek megjegyzések: