2008. február 4., hétfő

hétvége

Sajnos az otthoni gépünk jelenleg szerőlénél van így most kicsit elmaradtam. A hétévge extra jó volt. Szombat délelőtt anyával sütöttünk sütit amit vittünk magunkkal. Volt farsangi bál ami nagyon tetszett mindenkinek. Mondjuk én egyedül nem akartam táncikálni csak a Zsanival és az anyával. Nagyon jól éreztem magam. Kaptam egy aranyos villogós szemüveget is.

Vasárnap a papával és az apával a Sikin voltunk. Horgásztunk :-)). Nagyon jó volt a végén sajnos halat nem sikerült fogni de jól éreztem magam. Anya rakott szendvicset, sütit, teát.

Majd a mamiéknál ebédelt mindenki és hoztunk sütit is. Sajnos megint nem tudtam titkot tartani és elmondtam hogy ettem fagyit is . Pirosat. Mondjuk Tatabányától egészen a Bajót tábláig nyaltam. Majd otthon aludtunk egy nagyot és mentünk újból a mamiékhoz és anya autóját javítottuk. A hét végén a Jocó bácsinak meg kell csinálnia mert anya nyúl, apa macsek balesetét az eleje nem nagyon bírja. Felfújtuk a kerekeket. majd mentünk a Füle papáékhoz. Ott randalíroztam és apa szólt hogy a kis gipsz képet tegyem magasra, nem hallgattam rá és visszapottyant és vérzett a kezem.Na ekkor nagyon nekikeseredtem és sírtam. Mentünk is haza. otthona egy fiókot toltam a másik kezemre. Így balesetes nepom volt.

Nincsenek megjegyzések: