2008. február 5., kedd

egy újabb hét kezdete

Sajnos korán kellett kelni. Apa már nem volt itthon nekem ovi volt beírva így reggel öltözés után irány az ovi. Sajnos nem nagyon tetszett a program , de mit tehettem?!
Az oviban jó volt elmesélésem szerint, amúgy a Zsani jött értem. Kicsit nehezen értünk haza mert lekéstük az első buszt majd a másikon ücsörögtünk egy darabig míg elindult. Nagyon tetszik ez a buszozás. Kicsit ráz de jó. Majd a dédéivel és a Zsanival vártam apát helyette anya jött. A Köritől kaptam picurkát, frutit és csokit is mert hozott nekem.

Majd a Füle papáékhoz mentünk és ott nagyon örültem apának. Aki sziontén örült nagyon nekem. Vele is mentem haza és vezettem egy kicsit a földúton. Hát imádok vezetni és nagyon jól is megy. Apa mondja hogy jobbra balra vagy merre és így navigálva és nagyon koncentrálva megy ez is. Így már én is sofőr vagyok.

Nincsenek megjegyzések: