2008. január 30., szerda

Már 2008 van

Üdvözlünk mindenkit!

Értékeljük egy kicsit a múlt évet. Újra mondhatjuk hogy volt jó-jobb, rossz-rosszabb állapot. Sokat betegeskedtem ami kicsit aggasztó mert iszonyatos lázam van akkor 39,5-40,0 fok. A bölcsis állampolgárbó ovis lettem. Már nem tatabányai lakosként hanem nyergesi és a Napsugár Óvoda pici csoportját erősítem. Már a nagyházban élek, bár külön szobai alvásról már hónapok óta hallani sem akarok. Nagyon akaratos vagyok aki nagyon jó fej és nagyon vagány szövegem van.

Pl. Oviban az óvonéni keresgél a szekrényben és ő erre: -Hát mi az ördögöt keresel te abban a szekrényben?

Elköltöztünk a nagyházba. Komplett 1 hétig költöztünk. Nagyon nehéz hét volt. Aztán mindennek meglett a helye és már nagyon szeretünk ott.

Nyáron voltunk a Balatonnál. Ezt azóta is szállóigeként emlegetem. Sokat csavarogtunk utaztunk voltunk nyáron sokszor a Sikin.

Majd jött az ősz. Regeteget betegeskedetem valószinűleg tavasszal ki kell venni a mandulámat. Sokszor elkapta anya is a betegséget :-(

Kistestvér költözött anya pocakjába, majd egyszer elkapott egy vírust tőlem, ami akkor ártatlannak tünt. Akkor még a doktor úr mindent rendben talált. Majd voltunk Sopronban és mentünk volna Bécsbe az ádventi vásárra. Amint Sopronba értünk anya rosszul lett kórházba került ott is volt 4 napig. Addig én apával, Tibivel és Zsanival szórakoztam. Naponta többször látogattuk anyát.

Később sokat ment anya doktor bácsihoz de sajnos a testvérem nem akart hozzánk költözni. Angyalka lett és elszállt. Anyának vettem egy angyalkát amit azóta is az ágya mellett tart.

Majd karácsony lett. Kaptam sok ajándékot de ahogy a Télapótól úgy a Jézuskától is féltem. Majd sokat voltun együtt a családdal és szilveszter lett. Anya és apa elment Kecskemétre egy barátjukhoz és a mamáéknál maradtam. Nem volt zökkenőmentes éjjel de eltelt és már 2008 van.

Nincsenek megjegyzések: