2007. április 1., vasárnap

Lassan húsvét-kaptam nyulat

Megint nagyon le vagyunk maradva, de most aztán igazán pótolunk.

Szóval március 1-től anya dolgozik Én pedig bölcsis lettem A beszokás kicsit nehezen ment de sebaj, mert már minden rendben. Annyi csak a változás hogy nem Csibe csoportos lettem hanem Micimackós. A gondozónénim Éva néni aki nagyon aranyos.

Anyával minden reggel útrakelünk és irány Tatabánya. Mivel utazni szeretek ez kicsit sem megterhelő. Annyi változás van az életemben, hogy már este1 /2 8-8 körül alszom mert reggel 6-1/2 7 körül kelek.

Mostanában nagyon szertnék tv-ni de sajnos mivel nem sokat vagyok itthon így a Thomast nem látom, de anya megoldja felveszi videóra és nézhetem.

A bölcsi különben nagyon jó. Én vagyok a hal etető. Minden reggel én etetem a halakat vagy az Éva nénivel vagy a Zsuzsika nénivel. Anya a ruháimat a jelenlétemben nem rakhatja be a szekrényembe mert akkor sírok, de különebn sokat táncolok és énekelek, ill. egyre több és újabb mondókát tudok.

Alvás után anya jön értem 3 körül és megyünk haza. Minden nap látok vonatot, kecskét, barit, bocit és lovat. már tudom hol mi következik és mondom is anyának hogy most mit fog észrevenni.

Még nem lakunk a nagy házban ( ahová nekem nincs nagy kedvem soha menni), de anyáék szerint lessan elkezdünk költözködni.

Tegnap a Zsani közreműködésével a rasi hozott nekem 2 nyuszit húsvétra. Valami bio nyulak így nem lehet nekik adni tápot, de lehet jobb a széna mert mindig etetném őket, a simagatásról, markolászásról, ledobásról nem is beszélve. Már tudok nyuszis locsoló verset is , de nem nagyon mondogatom még.

Nincsenek megjegyzések: