2010. október 4., hétfő

valami véget ért… valami fáj

Biztosan ismeritek Ákos fenti számát. Hát valami nekem is véget ért 6 év után. Amikor úgy döntöttem hogy nem indulok az október 3-i képviselő választáson nagyon eltökélt voltam. Többször is meginogtam a 1,5 ciklus alatt. Először nem jutottam be 2002-ben, majd amikor felkértek hogy aki bejutott nem akartja tovább csinálni vállalom e a munkát. Akkor vártam a Danit. De megkértek hogy tegyem meg, mindegy hogy mennyit hiányzom fogjak hozzá.
Ekkor kezdődött a képviselő-testületi tagságom. Bizottsági tag már akkor is voltam. Majd új választás.... 2006-ban szerettem volna tovább segíteni a közösségem. Így is lett ha a bejutó tagokból utolsóként is de bejutottam és 4 évig képviseltem falumat mindenütt. Közben elköltöztünk. Akkor felmerült hogy lemondok, megkértek ne tegyem, így maradtam. Most viszont biztosan nem indulok mondtam 2010-ben. Volt okom bőven. Először is nem lakom a településen. Ez nem lenne, baj de így nem akartam indulni. Majd 3-mal kevesebb képviselőt választhatnak meg, szűkült a keret.Végül végiggondoltam hogy 1 év múlva a Petra ovis lesz, Dani isis én újra munkába állok. Ennyi újdonság sok lesz. Főleg hogy tudva levő, hogy a gyerekeket nekem kell istápolnom minden reggel és délután. Nincs segítségem, csak ha vészhelyzet van akkor kérek meg valakit. A Norbi néha be tud segíteni de arra előre nem lehet számítani ez max. fél nappal előtte derül ki.Szóval döntöttem. Hiába szeretek a közösségért dolgozni, jelen életciklusomban ez nem megy sajnos.Hiába havi 1-2 ülésről van szó. De ezt több óra hosszat vesz el. Fel kell készülni. Mondjuk ha minden igaz bizottsági tag továbbra is leszek.
Az utolsó testületi ülés 23-án volt. Fájó szívvel búcsúztam el mindenkitől.Mindenkinek megköszönte a polgármester és a jegyző a közös munkát. Kaptunk szép díszoklevelet amit majd beszkenelek, mert olyan szép. Volt "kis" megvendégelés. Eg jót beszélgettünk, esélyeket latolgattunk és így vége lett .....
Azért fáj a szívem.........................

Nincsenek megjegyzések: