2010. október 27., szerda

napjaink

Hát igen nem tudom írtam e már a napi rutinjainkról. Hát mit mondjak. Dani szeret oviba járni főleg miután a Palotás csajok, ikrek Zsófi és Kata ill. Vanda a csoportban vannak. Nagy klikk ez így de nem baj. Velük járunk hétfőn és csütörtökön zeneiskolába és szerdán angolra. Sajnos az ikrek hétvégén járnak síoktatásra így mi azt kedden délután vállaltuk be. Mit szóltok nagycsoportos ovis és héti 4 nap délután elfoglaltsága van. Tudom hogy sok de ha idén nekikezdünk jövőre már rutinból megy minden, mert ezek megmaradnak akkor is. Tegnap volt jutalom csúszás a nagy sípályán sajnos valami miatt képet nem tudok feltenni :-((

Különben minden ok. Petra kicsit köhécselt kapott egy kis gyógyszert. Én voltam vérvételen és minden ok. A Dani szedi a vasat jövő héten kontroll vérvétel.

Én valószínűleg januártól dolgozom. Mit mondjak kettős érzésem van. Petrus mamázni fog ez alatt.De addig még annyi minden történhet.

Ma nagy rendezkedésben voltam. A gyerekszobát szó szerint kiganéztam Szép mi. Hát olyan por volt a szekrények mögött hogy fuldokoltam. Hát hirtelen ennyi.

Nincsenek megjegyzések: