2010. április 22., csütörtök

vadászgörény simi :-(

Hol is kezdjem , annyi minden történt velünk mostanság. Először is sajnos kicsit tönkrement a számítógép. Napok kérdése volt mire jó lett. Majd a Danit baleset érte. Történt ugyanis hogy egy kedves ismerős vadászgörényt sétáltatott az utcában. Erre Dani nagyon lelkes lett és meg szerette volna simogatni. Az állatka pedig kicsit megkapta. Másnap hívtam a doktornőt és elmondtam mi történt velünk. Hát sajnos be kellett oltatni a Danit, a görény oltási papírjait be kellett mutatni hogy be van e oltva veszettség ellen, mert ha nincs akkor újabb oltássor. Végül a 6 éves oltást hozták előre, ÁNTSZ-nek jelentik stb. Így decemberben csak státusz viszgálat lesz. Juhhé.Egyenlőre minden ok a gyerekkel és görénnyel is, így remélem ennyi volt a kis kalandunk.Különben jól viselte az oltást. Bár fájdalomdíjként másnap nem ment oviba.

Volt az oviban valamelyik nap arcfestés és ugráló vár. Már előre mondta a Dani hogy köszöni szépen Ő nem kér festést, de amikor mentem érte az oviba, csak látom hogy ki van festve. Kérdeztem tőle mi történt hogy engedte magát? Erre Ő :Anya mindenkit kifestettek és ha én nem  engedem akkor a többiek kinevetnek. Na puff.

Mostanság rengeteget bicózunk. A kiscsaj állandóan mutatja a bringás kobakot hogy menjünk és már készülődik is ha indulunk. Továbbra is imád öltözni.

Kathynak köszönöm a segítséget kis ruha ügyben. A végén egy hasonló ruhát vettem , nem varrattam, lefényképezem és beteszem ide nagyon szép két sor tüllel záródik a szoknya, azon kisrózsák rávarrva. Gyönyörű rózsaszín.


Végül olyan rég raktam képet magunkról . Sorban :
A Dani mint kiskutya.
Petra a házi gyíkcsemetével
Petra cofisan, éhesen.
Dani huncut.
Itt Bajót fölött a hegyen sétálgattak apával.





.                                                                 

4 megjegyzés:

Kata anya írta...

Nagyon helyesek a képeken:)!!!

Regi írta...

köszi

Zita írta...

Sziasztok!
Még nem válaszoltam: abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a szüleimmel lakunk és mivel anyukám nyugdíjas, rengeteget segít. Így ő látta el a gyerekeket és persze a családot, míg a kórházban voltam. Nagyon aranyosak és milyen nagyok már a gyerekek!
Zita

Kathy írta...

En azota is varom a kepet, es nagyon izgat, hogy milyen lett a ruhacska!
Gyonyoru szep kis csemeteid vannak! Nagyon edesek, Dani egy nagyon szep kis srac, de a lany?????........egy nagy sohaj....... Micsoda pofik!
Persze itt tudni kell, hogy lany orult vagyok! :)))