2009. április 23., csütörtök

gombászás

A mai nap kicsit szaladósín kezdődött., bár Petra tett róla hogy ne aludjunk sokáig. Mostanság reggel 1/2 6-6 körül iszonyat jól érzi magát kurjongat, hangosan dumál, sikongat. Ezért a Dani sem aludt sokáig. Szépen összekészülődtünk de megint késve indultunk.A szerdai nap a templomos reggel, mert akkor reggel van mise 8-kor és arra a kiscsajjal be szoktunk ülni.Bár mostanában pár perc késéssel, mert Danit nem egyszerű az oviban öltöztetni. Még jó hogy az ovikapun ki és pár lépés és a templomban vagyunk. Utána a polgármesteribe mentünk a mamával ott találkoztunk. Sokan voltak így feljöttünk a kocsiért a kiscsajjal és a mamáért mentünk majd hazavittük. A bajóti oviba elvittük az általunk gyűjtöttt kupakokat 1 zacskónyit és a kiscsajt megmutattuk. Hát mivel Petra nem aludt reggel sokat talán negyed órát így a nagy hangzavarban beájult és aludt egy picit. majd irány haza és ő is szépen megebédelt. 1 hete már kap rizses tejpépet . Na eljött az idő a teljes adagnak és meg is bolondítottam egy kis almával. Ízlett a dolog a kisasszonynak be is ájult tőle. Aludt 3 órát.

A Dani a Zsanival jött haza. Majd mikor Petra felébred elmentünk Bajótra. Hát azt hittem a Dani odáig lesz ha elmegyünk gombát keresni de nem akart jönni így a két manó a füle mamánál maradt. Viszont a Zsnai és a Füle papa eljött. Életem csúcs élménye hogy gomba helyett békát találtam majd rosszul is lettem tőle......

Aztán irány haza és a kiscsajt sikerült 1/2 8-kor fürdetni. Már alig várom hogy holnap a Norbi gipszét levegyék és tudjon segíteni a fürcsiben, mert így kicsit sok nekem.

Nincsenek megjegyzések: