2006. október 8., vasárnap

Hétvégi hajrá

Szombaton anyáék eltüntek én a mamámmal keltem, mert amikor felkeltem ő volt itt. Anyáék Tatabányán vannak kicsit dolgoznak a Sikin és én sakndálom ha kérdezik: hol vananya? TA-TA. Állítólag nagyon édes vagyok ilyenkor.

A szomabat gyorsan elröpült. Anyáék délután már itthon is voltak, a papim is megérkezett így nagyon jót játszottam a motorjával. volt a dédinél az Ákos és Réka is és az Ákossal motoroztunk. Ő vadmotoros lesz nagykorában én meg a navigátora így ültem mogotte a motoron és brümmögtünk.

Vasárnap apával csavarogatm megint délelőtt míg anya főzött és rendezgette a lakást. Majd megérkeztünk ebédre és ettünk egy nagyot közösen.

Apával aludtam délután a szobámban aki megigérte hogy elvisz lovakat simogatni Mogyorósra.El is mentünk és etettem a lovakat akáclevéllel és azóta mutogatom hogy esznek a a lovak.Simiztem kiskutyusokat is akik annyira ennek nem örültek.

Majd sietni kellett haza mert anyáék mentek Pestre. A Köri ma ment az edihez és elvitték hogy ne kelljen buszoznia. 1/2 8-ra értek vissza én addig a mamával és a papával voltam. A papa rajzolt nekem minden érdekeset. Nagyon jó volt anya meg hozott csokit nekem és nagyon örültem. A papa közben főzött is és apa jól is lakott halászlével.

Nincsenek megjegyzések: