2006. október 22., vasárnap

hétvége

A hosszú hétvégén Egerben szerettünk volna lenni, de any későn kezdte szervezni a dologt, ezért Mátraházán kötöttünk ki, ami csodás volt. Már szépen sárgultak a levelek, nagyokat sétáltam és hancúroztam.

Vasárnap egy ébként először a T-mobilhoz mentünk, de nem sikerült elintézni amit anya akart. De nagyon jó volt a plázában kora délelőtt, mert szinte alig volt ember. Na de az már kevésbé tetszett amikor a lábamra akartak mindenféle csizmát húzni.Mert állítólag lassan abban kéne közlekednem. Na de ellenálltam, így a vásárlás ezen részét elodáztuk.

Ebédre érkeztünk a szállodába. Nagyon jó hely a HOTEL Ózon a neten is fennvannak mindenkinek csak ajánlani tudom.Volt minden finomság, és szuper etetőszék is. Anyáék néha kicsit haragudtak mert egyre elevenebb voltam, de a bácsik és nnik jól bírták a kiképzést.

Délután nem akartam aludni, helyette sétáltam anyával az udvarban és nyusziroliztam is.Apa persze durmolt, majd elmentünk autóval csavarogni. Na ekkor beájultam és aludtam 1,5 órát. Majd újra játék következett és vacsi.

Nincsenek megjegyzések: