2006. október 21., szombat

boldog szülinapot anya

Anyának holnap lesz a szülinapja így sok puszit adtam neki és mivel oholnap elmegyünk kirándulni így ma ünneplünk este.

Ma apa megint korám elment itthonról mert betonozták a kerítést a Sikin és már lassan kész a ház. Nagyon szép. De a legjobb hogy ott mindig van mit csinálni mert mindig meglátk valamit és akkor nagyon sokáig dolgozok. Ilyen például a csavarhúzózás. Nagyon jó dolog ám ha találok csavart és azt próbálom kiszedni mert látom apa hogy csinálja és én is szeretném.

Ma nem nagy ebéb volt anya csak tejbedarát csinált, igaz ilyet még nem ettem de nagyon ízlett. Utána aludtam sokat és már este is lett és jött az apa és a papa. Sokat dolgoztak és ekkor köszöntöttük az anyát. Ettünk csokitortát és most már nem csak mondom hogy torta tudom is mi az. Az apa az én szeletemet fel akarta kicsire vágni és én elkeezdtem pityeregni, mert én szerettem volna.Aztán megettem az egész szeletet nagyon fincsi volt. majd hazajöttünk és fürcsi és alvás következett.

Nincsenek megjegyzések: