2020. június 4., csütörtök

Jelentem megvagyunk.

 Jelentem megvagyunk.
2020-at írunk Mi volt eddig ebben az évben? Januárban és februárban többször betegeskedtek a gyerekek. Petra 5. Dani 9. osztályos a Dobóban. Mindketten szépen teljesítenek. A félévi bizonyítványa Petrának 1db 4-es,Daninak 8 tárgyból 2 db 5-ös a többi négyes. Petra dúlt fúlt mert 4,5-re nem kapta meg az 5-öst. Én ennek tudom be hogy brutál megnyomta a második félévet és még 4-jegye is talán 2vdb van. Márciustól új ellenséggel kellett szembenéznünk és ez a COVID-19 vírus. hipp-hopp a gyerekek online tanulók lettek. Segíteni nem kellett nekik és ezt a félévet így húzzuk már ki. Petra ha jól megy kitűnő lesz, Dani pedig javított és 3- db 4-ese lesz.
Sajnos Pityu bácsi egyre jobban lebetegedett és április 25-én itt hagyott bennünket. Nagyon szomorúak voltunk... Május 21-én Zsaninak volt egy komoly autóbalesete, amiből még most is lábadozik :-(
Közben Április 29-én megszülettek Dézy és Vakkancs kiskutyái. 3 lány és 3 fiú. Sajnos 1 elment pedig hozzátápláltunk és küzdöttünk érte :-( Márciusban bővült a család Makó mellől elhoztuk Köd-hegy Fruzsinát, aki fekete tacskó és egy ördög fajzat. Rugó lábai vannak és iszonyat édes :-)
Eddig ennyi az új és sok infó

Nincsenek megjegyzések: