2010. május 19., szerda

vizsga

Tegnap már nem volt kedvem írni. Nagyon fájt a fejem. A versenyvizsga írásbeli részét szerettem volna megcsinálni.
Maga a vizsga 2 részből állt. Az első egy teszt , ami nekem 80%-ra sikerült ( min. 60 kellett hogy a köv. részt teljesíthessük), majd jött az esszé. Hát nem voltam köszönő viszonyban az esszém címeivel (kettőből lehetett választani). Az egyiket választottam, írogattam, 3 munkanapon belül lesz eredmény. Olyan fejfájásom lett egész nap, nem vagyok én már hozzászokva ezekhez az izgalmakhoz. De úgy voltam vele ha már készültem, befizettem elmegyek és lesz valami. Hát ennyi ha lesz eredmény majd jelzem, addig is mindenki szorítson a 60 %-hoz, hogy mehessek szóbelizni.
A Petra ma kapta meg a második kör kullancs oltást, majd 3 hét és már a 18-hóst kapja. Hát ?! Hogy megy az idő. Hiszen még csak most született :-((
Dani a dackorszak közepén jár, szerintem nekünk ilyen eddig nem volt de most ? Nehéz átélni a dolgait.

Nincsenek megjegyzések: