2010. május 15., szombat

meggyógyultunk, nagyon tanulok , de minek?

Danika már meggyógyult. sajnos rengeteget esik így keveset vagyunk kinn, max. futtában vagyunk kinn a kocsiig meg vissza.

Azért nem jelentkeztem eddig, mert nagyon tanultam. Kedden megyek írásbelizni (versenyvizsga), viszont most olvastam a Kttv. tervezetet amiből ki van hagyva a versenyvizsga mint feltétel, így most nem tudom mit tegyek. Tanuljak tovább szorgalmasan? És el is menjek, vagy hagyjam a csudába?

Nem tudom, de szorít az idő és rengeteg dolgot kell még megnéznem, áttanulnom stb. Szóval keddig ne számítsatok rám, addig még megőrülök :-((

3 megjegyzés:

Zita írta...

Örülünk, hogy Dani meggyógyult. Hááát, én lusta vagyok, így tudom, hogy döntenék, ha nem muszáj tanulni/vizsgázni, de ezt neked kell eldöntened. ;-)
Zita

Kathy írta...

Sok szerencset a vizsgakhoz!

Regi írta...

aranyosak vagytok