2010. február 7., vasárnap

Hétvége

A február első hétvégéjét a Bükkben töltöttük. Nem indult jól a dolog mert péntek reggel nem lehetett a Vadkörtefa utcában közlekedni, nekünk meg a kocsink a hátsó parkolóban volt :-(( Mivel egész éjjel süvített a szél, így méteres hófalak voltak és az utat sem lehetett látni.
De az önkormányzat kitett magáért és ha egy nyomon is de lehetett közlekedni. Így a tervezett 8-as indulás helyett lett 9-es az indulás. Az úton a Petra velünk a Dani a mamáékkal utazott. Még alig értünk a 117-es útra de a Petra már rázendített és így teljesen paffon utaztunk Pestig visított majd bealudt. Mondjuk csak kb. negyed órát aludt mert megálltunk, de lényegesen jobban volt utána. Majd ebédeltünk a 60-asban és irány Boconád.

Drága Margit nénje sírját látogattuk meg aki sajnos karácsonykor hagyott itt minket. Majd a házát is megnéztük utoljára.  Drága ez Neked szól, nyugodj békében:

"Nőnek az árnyak s ahogy
fogynak az esték,
úgy fáj egyre jobban,
hogy minden csak emlék.

A Te szíved nem fáj,
de a miénk vérzik,
mert a fájdalmat
csak az élők érzik."

Majd irány Bükkszentlélek. kicsit keveregve nem a megszokott úton, de eljutottunk 1/2 5-re a szállásig. Másnap meghódítottuk a bánkúti lejtőket és apa és Dani nagyon helyesen síelt. Petra nagyot aludt a friss levegőn.
Vasárnap reggeli után irányba vettük Egerszalókot. Esett éjjel jó 15-20 cm hó így lassan utaztunk, de nagyon; az úton minden rendben volt és így épségben a szalóki fürdőbe értünk. Jól kiáztattuk magunkat. Majd irány haza. 2 körül ebédeltünk a 60-asban, majd  4 után itthon voltunk.