2010. február 25., csütörtök

betegen

Sajnos mindenki beteg. A Dani már lassan kiláball, a Petra most tetőzik ,én most mentem bele :-(

Történt hogy majd egy hete voltunk a doktornőnél, rengetegen voltak és valószínűleg ott felülfertőződtünk. Petra csupa láz köhög,így levittem újra a rendelőbe szerdán. Megint vártunk 2 órát és én is benyeltem valamit mert már nem éreztem jól magam. A Petra nem csak fogzik, hanem mindene (garat, mandula) be van gyulladva, szörtyög bronchitise is van.

Én este már nagyon rosszul voltam, majd szétment a fejem, köhögtem éjjel magas lázam lett. Reggel én mentem az orvoshoz nekem is ugyanazok vannak mint a kislánynak. Jó erős gyógyszert kaptam, köptetőt.

Reméljük apa állja a sarat, bár már neki is vannak fájdalmai. De nagyon aranyos volt mert ma a Danit elvitte a Füle mamához és a kislánnyal csak ő volt, így én alhattam egész nap.

2 megjegyzés:

Zita írta...

Daninak gratulálunk, a második hely is klassz! Reméljük, most már mihamarabb meggyógyultok! Mi már nem panaszkodhatunk szerencsére.
Zita

Kata anya írta...

Szia!Hogy vagytok,jobban vagytok már?Mi már kezdünk kilábalni belőle kopp-kopp...