2009. május 6., szerda

május 1 és a hétvége

Hát jól indultak a dolgok mert csütörtökön eljöhetett a Dani ebéd után az oviból. Majd a Petrát várták a Polgármesteri Hivatalba egy ünnepségre. Oda mindhárman elmentünk de mivel késve indultunk így magassarkúban a jókai utcában még futottunk is :-))

Nem volt hosszú a kis állampolgárok köszöntésére rendezett ünnepség. A Dani már be volt sózva mert beigértem neki utána egy nagy fagyit.

Majd irány haza és mentünk a mamákhoz.

Május 1-én a anya, apa és a Petrus elment délután egy meglepetés szülinapra. Addig a Dani a Zsanival és a Tibivel kamiont szerelt majd ment a mamához aludni. Kerekegyházáról mi 11-kor értünk haza.

Sajnos a Régi papa balesetet szenvedett, majdnem leszakadt az egyik ujja, így volt kórházban és össze van varrva az ujja és nagy kötés van rajta.

Szombaton bajóton volt érdekes program ahol az apával igencsak elvoltam. Volt rendőrségi bemutató és mesemondás is. Én maradtama Füle mamával, apa viszont jött haza mert jött a Lujzi a Zsoltival a Petrát meglátogatni. Kapott ő si és én is sok ajándékot ami t utólag is nagyon köszönünk.

vasárnap a tibiéknél ebédeltünk ahová meg volt hívva a Tündi és aZoli is. Majd ebéd után mentünk Szentkeresztre ahol búcsú volt és az Abronics tanyán lovas programok. Sajnos a végére értünk csak oda de a szekér és hintó kiállítást így is meg tudtuk nézni. Ill. még lovagolhattam is jó pár kört.

Amikor mindent megnéztünk a búcsúi árusoktól vett nekem a papa gumicukit, ami nagyon fincsi volt.

Nincsenek megjegyzések: