2013. szeptember 6., péntek

újra szeptember

Ismét itt az ősz, a suli az ovi is kezdődik. A Petra már augusztus utolsó hetétől megkezdte az idei tanévet, Dani 2-án kezdett. Szerdától már az iskolaotthonos osztály minden előnyével (vigyorgó anya) du. 4-ig van suliban. Volt már szülői és nagyrészt mindent bevittünk a suliba, de pótolni való az mindig van. Kedves Magdi elvitt csütörtökön a gyerekekkel a Dacatlonba, mert teremcipő kellett meg ez az, így délután a Sára és a Dani az autóban hátul nagyon édesen tere-felért, mi meg felnőttek persze elől. Gyorsan elszaladt a délután, csak 1/4 8-ra értünk haza.
Pénteken a Marci nyárzáróján voltam, Norbi hozta el a gyerekeket. Nem jöttem későn 1/2 9 előtt már itthon is voltam. Aztán amikor hazaértem megköszöntöttek, vettek virágot meg a telefont is megkaptam. Juhééé

Nincsenek megjegyzések: