2013. június 14., péntek

Árvíz

Hát az volt sajnos. Ha jól emlékszem júni 1-én este 1/2 8-kor kaptam az első telefont az árvízzel kapcsolatban. Majd hétfőtől felpörögtünk és 10-ig szinte meg sem álltunk- ma már sok mindenen röhögünk de akkor ott nagyon nehéz volt. Idegileg nem bírtam valami jól a terhelést így utólag, bár miért is bírtam volna. Volt hogy egyhuzamban 40 órát voltam a gáton 1 óra tusolással minimális pihenéssel.
De levonult a nagy víz. Egy kedves ismerősöm mindenben talál valami ezoterikusat. Szerinte az ár, a víz a megtisztulást szimbolizálja. Szerintem az összefogást, az önkéntes segítséget, a bajban történő kibékülést. Köszönjük mindenkinek aki itt volt velünk és segített- 4 helyszínen védekeztünk közel 1,5 km védművet építettünk. Fogytam egy kicsit. Közben a gyerekek az apjukkal és a mamákkal. Nehezen de átéltük az elmúlt napokat, a kritikus órákat. A testem fáradt, de még pihenni nem lehet.

Közben itt a suli és zenesuli vége. Már nagyon vártuk. A Petra megy oviba a Dani apával, mamával és persze velem is :o)

Hétfőn megbeszélés a plébánián a családos táborral kapcsolatban. Már csak szűk 2 hét, Iszonyatosan várom hogy pihi legyen a telefon ne csengjen és senki ne szóljon munka ügyben. De addig még ki kell bírni...........főleg hogy telefonos ügyeletben vagyok a hétvégén

Nincsenek megjegyzések: