2011. október 23., vasárnap

szülinapi iszony

történt hogy tegnap volt a szülinapom. Már a péntek este rosszul indult, fogorvos, nekem ideg majd itthon nagy alvás, reggel fogfájás feldagadt inci hely és fájdalom, ma már vasárnap jobb  a helyzet ebből a szempontból.

Tegnap a Norbi elvitte az autóm és lecserélték a kerekeket meg dolgaik voltak. Majd 1/2 12 előtt jelezte hogy még jó óráig nem jön menjek az ünnepi ebédért. El is mentem csak nem értem oda mert kicsit elnéztem egy dolgot és belém jött egy autó. Nem akarok mentegetőzni de nem volt autó sehol amikor behajtottam a kereszteződésbe majd odaért.Hát ennyi, kicsit ki is vagyok miatta.........Nem az autó miatt hanem hogy körülnéztem és nem láttam senkit és most ezért is fáj a lelkem hogy tehettem ezt? ...................
Egy csomó pénz is lesz. Sajnos így a hét végi utazás elnapolva, bár a Norbi útlevele még meg sem jött, de akkor is most ez nem hiányzott.

Nincsenek megjegyzések: