2011. július 26., kedd

régóta készülök írni

Velünk minden rendben. Az oviszünet elmúlt Dani már újra jár oviba de szigorúan csak délelőtt . Enni sem akar ott, így viszünk reggelit és ebéd előtt vagy ha nem sikerül akkor az én ebédidőmben szaladok érte és vár rám hogy vigyem a mamihoz. Nagyon aranyos a drága. Nagyon nincs nagycsoportos de gyereknek csak gyerek a párja és kicsit elvan a többiekkel. Már a Petra  is nagyon akar menni ovikába de ő csak aug. 29-től mehet mert előtte nyit csak az ovi.

Nyaralás egyenlőre nincs, majd talán augusztusban vagy az őszi szünetben. De ehhez rengeteg pénz is kéne :-( Majd meglátjuk.

A munkám nagyon érdekes (mernék mást írni ugye Magdi?!) és nagyon izgalmas is. Csupa érdekes dologgal foglalkozom. Jövő  hét hétfőtől már remélem a végleges irodámban fogok ülni. De azért milyen érdekes az élet hogy bizonyos számok hogy kísérnek utamon :-) Ilyen szám a 13. Szinte amíg sulis voltam csak 13. voltam a naplóban. Sok jelentős vizsgám is 13-ra esett. Gyakran vizsgajelentkezőként 13. voltam a sorban. Sokszor szeretem ezt a számot :-)Most a 213-as iroda lesz az enyém :o)

1 megjegyzés:

Zita írta...

Akkor úgy látom, tetszik az új munkád! :-) Nálunk szeptember elején kezdődik az ovi, remélem, könnyen visszaszokik majd Anna a hosszú nyáriszünet után.
Remélem, minden rendben van veletek és jól vagytok!
Puszi nektek,
Zita