2011. április 30., szombat

ritkán

sajnos nem nagyon érek rá dolgozom ill. ha tehetem csak a gyermekeimé vagyok mert nagyon hiányoznak. Furcsa közel 3 évig itthon voltam most meg mindenki szalad az útjára és este találkozunk általában. Akkor már nincs erőm, kedvem írni.

jól vagyunk.  A Petra tüszős mandulagyulladást kapott húsvét előtt, én felfáztam mindketten itthon lábadoztunk. Most én nyomom az ágyat és én fekszem lázzal és tüszős mandulával. hurrá..........

Döglődöm, nincs jó kedvem.Szóval szuper hétvégénk lesz már csak egy kérésem van senki ne kapja el tőlem, mert cudar érzés ez a betegség.
Pénteken nem is dolgoztam csak beszaladtam szólni hogy szarul vagyok és mentem dokihoz
Akkora gyógyszert kaptam hogy alig tudom lenyelni....... megmértem 2,1 cm hosszú
majd jövök ha jobban leszek

1 megjegyzés:

Zita írta...

Szia!
Jobbulást kívánok neked! Nekem is közeledik a szeptember, megyek vissza dolgozni (2 év után). Már előre borzongok, rossz lesz a gyerekek nélkül, úgy egymáshoz szoktunk... Mit csinálsz Dani ovijában? Petra kivel van?
Zita