2011. február 6., vasárnap

PIF játék!




Már régóta nézegetem ezt a játékot, és mégsem mertem belevágni. De most hogy jobban belegondoltam, hát miért ne? :)) Így minden merszem összeszedve jelentkeztem Kathynáll! Ígérem, igyekszem valami szépet készíteni az első 3 jelentkezőnek! :))


A szabályokról:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, amit én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek.
3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukban és a fent írtak szerint ők is továbbviszik. 

Remélem lesztek hárman!:) 

4 megjegyzés:

Klaudia írta...

Szia Jelentkezem!

Regi írta...

de jóóóóóóóóóó! írj kérlek egy mail-t aregina.fule kukac gmail.com ra és megbeszéljük a részleteket:

Regi

Klaudia írta...

Szia Regi!
Próbáltam e-mail-t írni, de valamiért vissza dobta!

Regi írta...

igen már látom szóval a cím regina.fule ez volt a hiba elnézésed kérem