2010. augusztus 26., csütörtök

10 éves házassági évforduló

Nagy nap volt a mai 10 éve ezen a napon mondtuk ki azt a bizonyos szót hogy együtt akarunk lenni. Nagyon szép nap volt, mint a tegnapi. 10 év alatt sok minden történt, de a legfontosabb hogy született 2 gyönyörű, nagyon okos, tündéri gyermekünk, ill. hogy jól megvagyunk együtt. Sok helyen jártunk, sok mindent megéltünk. Jó évek voltak és reméljük sok szép együtt töltött év vár még ránk. Persze ha leltárt írok akkor az anyagi dolgokról is írhatnék. Sok minden változott 10 év alatt. Gyarapodtunk és fejlődtünk. A kezdeti házunk eladtunk, városba költöztünk ( 5 km-rel odébb) autóink vannak. Rengeteget dolgoztunk ezekért. De megérte :)

Apa nagyon különleges dologgal lepte meg erre az alkalomra családot. Persze ennek is van előzménye, mert az esküvőre én hintóval szerettem volna menni. Ő nem akart. De ma ....... Ma 5-re szép csini ruciba kellett öltözni mindenkinek . És hintó várt a ház előtt. Elkocsikáztunk a táti Halászcsárdáig, ott volt a a lagzink anno. A gyerekek nagyon élvezték az utat és persze én is. Megvacsiztunk és újra kocsikáztunk haza. Nagyon boldogok voltunk.

Én apának vettem egy is boros üveget ami 2 szívet mintáz. Egyikben piros a másikban fehér bor van. Lehet kicsit giccses, de aranyos ajándék szerintem. Szóval így telt a házassági évfordulónk :-))

1 megjegyzés:

Zita írta...

Szépen megünnepeltétek a házassági évfordulótokat! Gratulálunk!
Zita