2010. július 13., kedd

már rég írtam

hol is tartottam? Minden ok viszont a nagy hideg után itt a rekkenő hőség.

A Miráék is megjöttek.

A Dani megbetegedett. Mivel nem eszik egyik gyerek sem így hétfőn vettek volna vért azonban a Dani belázasodott. A Petra nagyon ügyes volt, kicsit sírt. Az eredmény minden ok. Kap étvágyjavítót. A Dani viszont lázas, hány, hasmenése van és persze torokgyuszija. 10 nap múlva vesznek tőle vért. Hát meglátjuk.

A nagy hírünk és örömünk 2 hete megérkezett. A 6 éves autónkat már 1,5 hónapja leadtuk a kereskedésben kaptunk csereautót amíg az új meg nem jött. A Citrit nagyon nagyon sajnálom. A szívemhez nőtt, meg annyira gyerekbarát kocsi volt. Viszont voltak jelek amik miatt meg kellett ezt a lépést tenni.  A Norbinak nagyon tetszett az új formája, így én most a színt választottam. Ő nem engedett abból hogy japán autó legyen. A francia annyira nem nőtt a szívéhez. ( Apám szerint viszont az a tuti). Így most én megkaptam a 007-et, az lett az enyém. Az újjal viszont a Norbi jár. Nekem nagy , az ovi előtt nem nagyon van hely 8 körül még kicsivel is kész mutatvány forgolódni, megállni. Szóval megvan az új a L(a)PU, aminek mindenki nagyon örül . Fel is avattuk. Elmentünk megnézni Pécset ;-)). Ha már kulturális főváros. Gyönyörű város csak tőlünk 280 km-re van. Egy jó kis egynapos kirándulás volt.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Genial fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.