2009. december 24., csütörtök

Karácsony Ádám-Éva napja

24-én délelőtt a Dani a mamáéknál volt délelőtt. Addig én itthon  takarítottam, és miután a fa is megérkezett fel is díszítettem, csinosítottam majd mindenki befutott. Délben anya főzött így én is kaptam a Dani és apuja a mamáéknál ebédelt. Majd mindenki megfürdött kicsinosította magát és irány a Régi mamáék. Közben a Dani megkapta a bringát amit oly rég várt már.Szóval ajándékkal megpakolna gyerekekkel, puccbavágva indultunk.

Sok öröm és meghatódás, és szerinte mindenki fája óriási volt csak a miénk volt megint kicsi cirka 180 cm.

MAjd a Füle mamáéknál voltunk vacsira és csomagbontásra. Nagyon jól sikerült ott is az este és nagy örömök voltak.A gyerekek nagyon örültek az ajándékoknak. Majd 8 körül jöttünk haza a Petrával, a Dani a Füle mamáéknál aludt a Rékával és az Ákossal. Megígérték hogy jól lesznek.

Én elmentem éjféli misére ami nem éjfélkor volt hanem 9 kor Szentkereszten.Gyönyörű mise volt és egy csodás Ave Mariát hallgathattunk meg .Mise után volt forralt bor és tea. t.Szép este vol

1 megjegyzés:

Cérnahuszár írta...

Szia!

Most olvastam csak hogy megjegyzést írtál a csere-blogra a sulipontokhoz, az e-mail címem: annaekszer [kukac] gmail [pont] com.