2009. október 22., csütörtök

anya szülinapja

Ma mivel 22-e van és holnap nincs ovi anya hazahozott délben vagyis ebéd után az oviból. Nagyon szuper volt . Majd amikor beszálltunk az autóba felhívtuk apát és mehettem vele dolgozni, de el kellett vinni engem Tátra. Mivel az Alexék a buszmegállóban álltak így elvittük őket a Depóig. Nagyon aranyos volt az Alex mert mondta hogy nézem meg a kis bociját.

Apa gyorsan jött és már mentünk is dolgozni az Ivecoval.Nagyon jó volt és még aludni sem kellett.anyát megköszöntöttük holnap virágot is hozunk neki. Sajnos már ő is a Krisztusi korba lépett :-o)

Voltam fociedzésen és rúgtam két óriás kapufát és egy nagy gólt is a kismeccsen. Majd nagyon fáradt voltam és kicsit nyűgös is.Anyáék sokat nézik az ebay-t és vettek nekem egy 5 részes öltöny garnitúrát. Biztos nagyon csini leszek benne.Nagyon fáradt voltam így gyorsan mentem aludni. De olyan jó hogy holnap nem lesz ovi.

Nincsenek megjegyzések: