2008. december 26., péntek

karácsony

Hát igen a karácsony jól telt. Nagyon sok ajándékot kaptam. Ádám-Éva napján mindkét papáéknál voltunk. Sajnos a régi papa beteg még ügyeleten is volt így nagyon kell vigyázni el ne kapjam. Minden karácsonyi nap reggelén volt itt a Jézuska és mivel jó fiú vagyok kaptam újabb ajándékokat. Kaptam egy rajztáblát, egy karácsonyi dvd-t, egy horgász-széket, kaptam új társasokat és puzzlékat (Thomaszosat is 2-őt), egy szép inget, mellényt, paplant (most már nem fázom éjjel), rá huzatot, ragasztós könyvet.

A Petra bár kicsi ő is kapott ajándékot szép cumisüveget, kiskanál készletet, kistányérokat, szép ruhát, kis sportcipőt (rózsaszínt).

Mindenki nagyon örült az ajándékoknak én pedig sokat játszottam. Sajnos nekünk csak kis karácsonyfát hozott a Jézuska de azért gyönyörködtem benne rengeteget.

Nincsenek megjegyzések: