2008. június 30., hétfő

június

Anya jobban van és van már képünk a kistesó pici buksijáról olyan aranyos . A képet betettük az ebédlőasztal és a rá helyezett üveg közé így naponta többször megcsodáljuk. Anya már nem fog dolgozni idén amíg meg nem születik a kistesó mert nem tud. Sajnos most is sokszor van rosszul .

Amúgy én oviba járok és megint elkaptam mindent amit ott összeszedhet az ember. Sajnos gyógyszert iss kellett szednem amit nem szeretek de mit tehetetek?

A hónap végén jöttek a Mirusék sajnos csak 1 napot voltunk együtt mert mentünk nyaralni amit nagyon vártam. Csak természetesen a tervezett nyaralás sem úgy alakult ahogy mi elképzeltük és szeerettük volna.

Apa a hónap közepén mint minden szerdán elment focizni a legnagyobb bánatomra mert sirdogáltam hogy ne menjen, ám elment majd 1,5 óra múlva csenegttek és úgy támogatta be apát a Misi bácsi. Nagy fájdalmai voltak kiment a bokája. Gyorsan öltöztünk és irány a mamáék én ott aludtam apáék pedig a balesetire mentek. ott röngeneztek ami legalább törést nem állapított meg de sajnos részleges ínszalagszakadása volt apának. Feküdnie kellett. 1 hét fekvés után csúnyább volt a lába mint előtte így kerestünk egy speciálisan lábra szakosodott orvost aki fekvőgipszet adott apának 2 hétre és utána meglátják. Így áll előttünk a nyaralás.Hétfőn apa megkapta a járógipszet 3 hétre, majd nem mondtuk le a nyaralást és azon hét vasárnap elindultunk. Apa vezetett a magyar autópályán anya a horváton. Nagyon szuper volt az út.

A dédi megint rosszabbul van sajnos még kórházban is volt hapott vért attól kicsit jobban lett, de sajnos ereje ugyan úgy nincs.kicsit détálgat az udvaron de nem többet mert nagyon elfárad. Sokat fekszik. nagyon aggódunk érte.

Nincsenek megjegyzések: